Skip to content
Reklamy

EA wyłącza mikropłatności w „Star Wars: Battlefront II”… Na jakiś czas

battlefront2vi

Dziś nastąpiła oficjalna premiera gry Star Wars: Battlefront II, ale jej wydawca, Electronic Arts, raczej nie czerpie z tego faktu przyjemności. Pod falą krytyki, jaka spadła na EA w ostatnich dniach z powodu zawartych w grze bardzo nachalnych mikrotransakcji, zdecydowano o ich czasowym wyłączeniu, by móc skupić się na poprawie systemu.

Jak wynika z przecieków i słów ekipy z DICE, która zajmowała się produkcją tytułu, niebawem do gry trafi opcja personalizacji żołnierzy. Niewykluczone, że zamiast opierać system rozwoju na skrzynkach, twórcy zdecydują o położeniu nacisku na to, by znajdowały się w nich głównie elementy kosmetyczne, a nie bronie i gwiezdne karty. Taka decyzja byłaby zdecydowanie bardziej fair w stosunku do graczy.

Poniżej możecie zapoznać się z wpisem z oficjalnego bloga EA na temat wspomnianych zmian.

„Pragniemy podziękować wszystkim członkom naszej społeczności za bycie tak zaangażowanymi fanami.

Naszym celem zawsze było stworzenie możliwie najlepszej gry dla wszystkich – zarówno dla oddanych fanów Gwiezdnych wojen, jak i zaangażowanych graczy. Naszym obowiązkiem jest słuchać, aktualizować i rozwijać doświadczenia płynące z naszych gier. Udowodniliśmy to ostatnimi zmianami i aktualizacjami, które wprowadziliśmy.

Gdy nadszedł dzień premiery, stało się dla nas oczywiste, że wielu z Was wciąż czuje, iż w naszych mechanizmach istnieją niedoskonałości. Słyszymy Wasze obawy o potencjalnie nieuczciwej przewadze jaką mogą uzyskać niektórzy gracze. I rozumiemy, że przeszkadza to Wam w pełni cieszyć się, pod innymi względami świetną, grą. To nigdy nie było naszą intencją. Przepraszamy Was za to.

Słyszymy Was głośno i wyraźnie, w związku z czym zdecydowaliśmy o wyłączaniu wszystkich mikrotransakcji w grze. To pozwoli nam spędzić znacznie więcej czasu na analizie, wprowadzeniu zmian, zrównoważeniu i dostrojeniu naszych mechanizmów. Oznacza to, że opcja zakupu kryształów w grze została wyłączona, a jedyną możliwością rozwoju postaci jest rozgrywka. Opcja zakupu kryształów w grze powróci w późniejszym terminie, po wprowadzeniu zmian. Będziemy Was informować na bieżąco jeśli chodzi o postępy.

Stworzyliśmy grę opartą na informacjach zwrotnych od Was, która będziemy wciąż rozwijać. Star Wars Battlefront II jest trzykrotnie większy od poprzedniej odsłony, opowiada nowa historię w uniwersum Gwiezdnych wojen, wprowadza bitwy kosmiczne, epickie gry wieloosobowe we wszystkich trzech erach Star Wars i większą ilość darmowej zawartości. Chcemy, abyście byli w pełni zadowoleni z gry więc prosimy, nadal dzielcie się swoimi uwagami. A my będziemy Was informować o kolejnych planach i zmianach.”


Rozważ wsparcie nas poprzez Patronite. Wszelkie środki, które dzięki Tobie uzbieramy, przeznaczymy na rozwój naszego portalu. Szczegóły po kliknięciu w odnośnik poniżej. Dziękujemy!

Patronite

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogerów lubi to: