EA mogło wydać współczesną wersję gry X-Wing, ale pomysł pogrzebano


StarWarsNewXWing

Okazuje się, że firma Electronic Arts, która obecnie posiada prawa do wydawania gier spod znaku Star Wars, miała szansę wydać tytuł będący unowocześnioną wersją kultowego symulatora X-Wing.

Sytuacja wydarzyła się przed premierą Star Wars: Battlefront II (jeszcze w 2016 roku), który zawiera w sobie tryb rozgrywki bardzo podobny do tego, który znamy z symulatora wydanego w 1993 roku. Niezależne studio Double Damage zgłosiło się do wydawcy i przedstawiło gameplay ze swojej produkcji, proponując amerykańskiemu gigantowi wydanie jej pod swoim szyldem.

Wideo z gry zobaczycie poniżej:

Grę planowano oprzeć na kampanii dla pojedynczego gracza i formułę znaną z X-Winga przełożyć na współczesne standardy (dostosowanie sterowania do padów oraz możliwość zapisywania stanów rozgrywki).

Jak stwierdził Travis Baldree, szef Double Damage:

„Szanse były niewielkie, a nasze nadzieje na to, że projekt zostanie poważnie rozpatrzony pozytywnie były bliskie zeru.

Zrobiliśmy to bardziej dla własnej satysfakcji niż z perspektywą otrzymania zielonego światła na realizację projektu. EA było łaskawe nas wysłuchać, ale do niczego nie doszło i poszliśmy w swoją stronę.”


Rozważ wsparcie nas poprzez Patronite. Wszelkie środki, które dzięki Tobie uzbieramy, przeznaczymy na rozwój naszego portalu. Szczegóły po kliknięciu w odnośnik poniżej. Dziękujemy!Patronite

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s