Gra z otwartym światem od studia Motive wykorzysta pomysły z anulowanego projektu od Visceral

visceral-03

Dyrektor generalna EA Motive, Jade Raymond, rzuciła nieco więcej światła na obecny stan gry z otwartym światem osadzonej w uniwersum Star Wars, którą aktualnie produkuje studio. W rozmowie z serwisem Gamespot pochwaliła utalentowany zespół oraz zasugerowała, że ​​niektóre pomysły twórczyni serii Uncharted, Amy Hennig, nie zostaną zmarnowane.

Projekt o roboczym tytule Ragtag był tworzony przez Visceral Games, zanim studio zostało zamknięte w ubiegłym roku, a dalsze prace przeniesiono do EA Motive w Vancouver. Celem nowego dewelopera jest uczynienie gry mniej liniową i zdecydowanie dłuższą, czego głównym wyrazem będzie zaimplementowanie w niej otwartego, dynamicznego świata. Cała dotychczasowa praca wykonana przez ekipę z Visceral została zachowana, a Raymond wyjaśniła, że Motive nadal planuje wykorzystać część oryginalnych pomysłów:

„Mamy trzy terabajty grafik inspirowanych Gwiezdnymi Wojnami, co jest totalnym szaleństwem, i jest tam kawał naprawdę dobrej roboty. Kiedy ogłosiliśmy, że produkcja przejdzie do nas, planowaliśmy oddać większą kontrolę graczom, ale jednocześnie zachować dobre pomysły po poprzednikach. Było tam wiele fajnych rzeczy, takich jak tony pomysłów i naprawdę interesujące postaci, które zostały dość szczegółowo opracowane, więc naszym głównym celem jest upewnienie się, że wykorzystamy to w jak największym stopniu.”

Raymond dodała także, że Project Ragtag był już rozwijany we współpracy z zespołem z Vancouver, gdy Visceral wciąż istniało, więc rdzenni członkowie ekipy pozostali na miejscu i cały czas pracują nad grą. Zespół składa się także z wielu weteranów branży gier wideo:

„Są tu ludzie, którzy pracowali nad Sleeping Dogs, grupa osób zaangażowanych wcześniej w tworzenie Prototype oraz niektórzy pracujący nad nowym IP, które było czymś w rodzaju gry z otwartym światem. Mamy zatem mieszankę twórców z pierwotnego zespołu, ale też ludzi zatrudnionych przez nas później.”

Niedawno była szefowa Visceral Amy Hennig – trafiła na pierwsze strony portali branżowych, gdy ujawniła, że nie współpracowała już z EA praktycznie od dnia zamknięcia jej studia. Dodała również, że ​​jej wersja gry została „schowana do szuflady”. Jednak komentarze Raymond wskazują, że wciąż planowane jest wykorzystanie części pomysłów. Prawdopodobnie oznacza to, że niektóre idee mimo wszystko przeszły przez ten burzliwy okres bez szwanku, o czym Hennig mogła później zwyczajnie nie wiedzieć. Raymond nadzoruje jeszcze jeden projekt science-fiction od EA Motive, najpewniej niezwiązany z Gwiezdnymi Wojnami.

Nie znamy jeszcze daty premiery omawianej gry. Najprędzej możemy spodziewać się tytułu tworzonego przez Respawn Entertainment, czyli Star Wars Jedi: Fallen Order, który zadebiutuje pod koniec przyszłego roku.


Rozważ wsparcie Rebelianckich Szumowin poprzez Patronite. Wszelkie środki, które dzięki Tobie uzbieramy, przeznaczymy na rozwój naszego portalu. Szczegóły po kliknięciu w odnośnik poniżej. Dziękujemy!Patronite

Reklamy


Kategorie:Gry

Tagi: , , , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogerów lubi to: