EA przyznaje: „Premiera Battlefront II nie poszła po naszej myśli”

obi-wan-kenobi-battlefront-2-geonosis

Na oficjalnym blogu Star Wars: Battlefront II podzielono się planami na rozwój gry w pierwszych miesiącach 2019 roku. Electronic Arts przyznało przy okazji, że trudna premiera gry w listopadzie 2017 była spowodowana błędnymi decyzjami po stronie wydawcy.

O planach na rozwój gry nie będziemy się rozpisywać, ponieważ temat ten omawiamy na łamach naszej strony na bieżąco i możemy Was spokojnie odesłać do poprzednich artykułów (kalendarz społecznościowy na styczeń i luty 2019). Teraz za to chcielibyśmy skupić się na wypowiedzi włodarzy z EA, którzy wyraźnie posypali głowy popiołem i przyznali, że próba implementacji systemu loot boksów była błędem.

Jak możemy przeczytać we wpisie:

„(…) Premiera gry nie poszła jednak po naszej myśli. Zrozumiałe rozgoryczenie graczy, wynikające z modelu progresji, skłoniło nas do wprowadzenia zmian w systemie skrzyń. Dużej części zespołu powierzono zadanie naprawy ekonomii i progresji. Nowy model, pozbawiony elementu losowości w uzyskiwanych w grze postępach i umożliwiający odblokowanie wszystkich elementów poprzez rozgrywkę, zaimplementowano w marcu.

Jesteśmy zadowoleni, że Star Wars Battlefront II uległo poprawie w toku 2018 r. i mamy nadzieję, że podzielacie to zdanie. W trakcie prac nad rozwojem gry przekonaliśmy się, że aby regularnie dostarczać graczom nową zawartość, musieliśmy podzielić sezonowe nowości na mniejsze aktualizacje o większej częstotliwości publikacji.”

Dalej wydawca pisze:

„Jesteśmy podekscytowani zbliżającym się rokiem.

Skupmy się na tym, co czeka na graczy w nadchodzących miesiącach.

Początek 2019 r. przyniesie debiut hrabiego Dooku**, Anakina Skywalkera, kolejne wyglądy dla żołnierzy-klonów*** i zupełnie nowy tryb gry, w którym gracze rywalizują o stanowiska dowodzenia i starają się wyeliminować okręt flagowy wroga. Wciąż też pracujemy nad zawartością i nowościami do Star Wars Battlefront II.

(…)

Możemy liczyć na oddaną ekipę, która nie może się doczekać dalszych prac nad Star Wars Battlefront II, i już niebawem będziemy mogli podzielić się z Wami tym, co jeszcze przed nami.”

Z naszych obserwacji wynika, że drugie półrocze 2018 roku faktycznie przyniosło sporo pozytywnych zmian w Battlefront II, sama gra jest już znacznie pozytywniej postrzegana przez społeczność, a jej przyszłość maluje się w coraz żywszych barwach.

Miejmy nadzieję, że twórcy pozostaną na tym kursie.

Reklamy


Kategorie:Gry

Tagi: , , , , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: