Gry

Obsidian tworzył KotOR-a III

kotor_art

Seria gier cRPG Knights of the Old Republic dla wielu fanów wciąż pozostaje najlepszą gwiezdnowojenną produkcją, w jaką przyszło im zagrać. Ponadto spore grono nadal oczekuje zapowiedzi trzeciej części cyklu. Chris Avellone, jeden z pracowników studia Obsidian, które wyprodukowało drugą część, zdradził niedawno, że studio miało plany względem nigdy niewydanej odsłony.

Projektant KotOR-a II opowiedział o grze podczas konferencji Reboot Develop, gdzie odpowiadał na pytania m.in. serwisu VG24/7, który zainteresował się kultowymi grami.

Jak powiedział Chris:

„Zaczęliśmy pracę nad trzecią odsłoną, ponieważ zawsze wyobrażaliśmy to sobie jako trylogię. Nawet pracując nad drugą częścią, staraliśmy się zasugerować, co Revan wówczas robił, a nie był on zawsze bezwzględny i bezmyślnie wszystkiego nie niszczył. Miał w tym wszystkim plan, ponieważ stała za tym manipulacja i większe zagrożenie. […] W trzeciej odsłonie gracze mieli podążyć za Revanem do miejsca, do którego przybył, i tam stoczyć walkę z naprawdę starożytnymi lordami Sithów, dużo bardziej przerażającymi od dotychczasowych. Byliby potworami. Osiągnęli znaczny poziom potęgi, ale jednocześnie gracze byliby w stanie zagłębić się w ich psychikę, osobowość, historię, to, jak postrzegaliby gracza – jak z nim rozmawiają, jak rozwijali różne moce. Niektórzy spośród nich byli tak starożytni, że nie rządzili jedynie układami, ale całymi obszarami galaktyki. Podróżując w różne miejsca, gracze zobaczyliby, jakie piętno odcisnęli na światach, układach i księżycach. Jak okrutne to było. Część środowiska opowiadałoby tę historię. To byłoby wspaniałe, epickie zwieńczenie trylogii. Ale wyszedł The Old Republic [MMORPG – przyp. red.] i nie mieliśmy okazji, by to zrobić.

Avellone nie wie, dlaczego pomysł nie doszedł do skutku, ale podejrzewa wewnętrzną politykę wydawcy. Jak dodaje, obok Obsidian Entertainment nad kontynuacją pracowało także odpowiedzialne za pierwszą część BioWare, a pewne przymiarki poczyniało także LucasArts.

Chris nie skończył jednak wówczas pracy nad fabułami do gier ze świata Gwiezdnych Wojen. Najnowsze dzieło, w którym maczał palce – Jedi: Fallen Order – będziemy mogli przetestować już 15 listopada tego roku.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.