Gry

„LEGO Skywalker – Saga” bez „Łotra 1” i „Hana Solo”, ale też bez mikropłatności

LEGO-Rogue-One

Serwisowi ScreenRant udało się przeprowadzić wywiad z Mike’iem Consalveyem – projektantem najnowszej gwiezdnowojennej gry spod szyldu LEGO, czyli Skywalker – saga. Zebraliśmy dla Was najciekawsze informacje, a cały wywiad możecie przeczytać tutaj.

Przede wszystkim w grze nie ujrzymy misji ani fabuł będących gradaptacją dwóch wydanych dotychczas spin-offów, czyli Hana Solo Łotra 1.

„Kiedy [na Celebration] ogłaszali The Rise of Skywalker, mówili dużo o sadze Skywalkerów. Chcieliśmy więc przedstawić ją w grze w formie, jaką oni chcieli i jaką my chcieliśmy. Epizody I-IX to właśnie saga Skywalkerów w jej dosłownym znaczeniu. Kiedy dochodzimy do Łotra 1 i Hana Solo, które są historiami ze świata Gwiezdnych Wojen, to widzimy, że są one zupełnie oddzielone od tego, co reprezentuje sobą główna saga.”

Możemy przypuszczać, że podobny los spotka także wszystkie trzy kanoniczne seriale animowane i nadciągającego jesienią Mandalorianina. Nawet i bez tych pobocznych historii gra zapowiada się na ogromny i bogaty tytuł, zapewniający masę zabawy, a o potencjalne nawiązania do wyżej wymienionych historii możemy być raczej spokojni. Ponadto twórcy chcą wspierać tytuł po premierze, lecz nie mają na tę chwilę żadnych konkretnych planów.

Wielu z Was zapewne ucieszy się na wieść, że twórcy i wydawca nie przewidują zaimplementowania w grze wzbudzających kontrowersje systemów mikrotransakcji. Wszystko, co będzie możliwe do zdobycia lub odblokowania, zostanie osiągnięte poprzez zapoznawanie się z tytułem – przez eksplorację planet bądź progresję fabularną. Dotyczy to zarówno postaci (w grze ma się ich znaleźć ponad 200, najwięcej w historii gier LEGO), jak i możliwości ulepszania swoich pojazdów. Te opcje będą możliwe dzięki Klockom Kyber, które mają zastąpić znane z poprzednich odsłon Złote Klocki.

Mike opowiedział też co nieco o procesie produkcji i nowych możliwościach, jakie trafią w nasze ręce. Przede wszystkim dużego rozwinięcia doczeka się Moc, której będziemy mogli używać praktycznie na wszystkim – obiektach, klockach i postaciach. Słowem klucz, nie tylko w tym przypadku, ale też w stosunku do całej gry, jest wolność. A choć walka ma być nieco bardziej złożona od tego, co znamy z wcześniejszych wydań, nadal pozostanie ona przystępna i prosta do opanowania. W przypadku pytania o udźwiękowienie postaci Mike wydawał się coś ukrywać – i to w taki sposób, że osobiście odbieram to jako sugestię powrotu aktorów filmowych bądź serialowych do ich ról.

Konkretna data premiery LEGO Skywalker – saga nie jest jeszcze znana. Wiadomo, że tytuł ukaże się w przyszłym roku na komputerach PC oraz konsolach Xbox One i PS4.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.