Gry

„Battlefront II” – komandosi klonów, zawartość związana z Epizodem IX i MASA nowości!

Battlefront-2-Commando

Na oficjalnym forum Star Wars: Battlefront II opublikowano dziś największą jak dotąd Transmisję dla społeczności, która zapowiada całą masę nowej, ciekawej zawartości, mającej trafić do gry w ciągu najbliższych miesięcy.

Najwięcej emocji z pewnością wywołała zapowiedź wyczekiwanych od dłuższego czasu komandosów klonów. Znamy ich z bardzo epizodycznej roli w Wojnach Klonów, ale przede wszystkim z (należącej już do Legend) gry Republic Commando. Nowe jednostki WAR będą dysponować blasterem, który w dowolnej chwili będzie mógł zamienić się w granatnik, będą też wyposażeni w krótkodystansową falę uderzeniową oraz umiejętność odzyskiwania życia za eliminacje. Komandosi klonów zadebiutują w grze we wrześniu.

Wcześniej, bo już w sierpniu, czeka nas także kilka raczej drobnych, ale interesujących nowości, które wymieniliśmy poniżej:

  • Wnętrza Venatora i Dreadnoughta staną się grywalnymi obszarami w trybie Bohaterowie kontra Złoczyńcy.
  • Jeśli już jesteśmy przy wnętrzach okrętów flagowych, to usprawnień doczeka się dziejąca na nich faza w trybie Supremacji, co ma służyć przyspieszeniu rozgrywki i skróceniu ciągnących się meczy.
  • W trybie Supremacji zostanie dodana możliwość odradzania się na punktach kontroli mapy.
  • Zostaną dodane wyczekiwane przez wielu skórki dla droidów armii Separatystów. Będą nosić nazwy Pilot, Jungle oraz Training. Uzupełnią one obowiązujące podstawową skórkę oraz tę z Geonosis.

Z kolei we wrześniu, poza wspomnianymi wyżej komandosami klonów, w grze zadebiutuje nowa mapa w trybie Supremacji. Gracze będą mogli zmierzyć się na Felucii, która będzie się wyróżniać różnorodnymi środowiskami otaczającymi każdy punkt kontrolny. Jak zapewniają twórcy, to jedna z najlepiej wyglądających map w grze i w trakcie rozgrywek testowych dostarczała sporo frajdy.

Zostanie dodany także wyjątkowy tryb kooperacji. Czwórka graczy weźmie udział w serii potyczek w okresie Wojen Klonów, walcząc jako najeźdźca bądź obrońca praktycznie dowolną jednostką, pojazdem lub bohaterem. Nielimitowany dostęp do posiłków będą posiadały także jednostki AI. Pokaz rozgrywki z tego trybu ma zostać zaprezentowany na Gamescomie. Ponadto twórcy udostępnią tryb Supremacji (za wyjątkiem fazy na okrętach) do gry w trybie jednoosobowym, gdzie armie sojusznicza i wroga będą sterowane przez sztuczną inteligencję.

Co nas czeka w kolejnych miesiącach? Okazuje się, że wcale nie tak mało. Dostępne będą kolejne wyzwania społeczności służące odblokowywaniu skórek, wśród których znajdzie się coś dla fanów Luke’a Skywalkera i Nowej nadziei (zapewne strój farmera, choć o wiele bardziej wolałbym przebranie z żółtą kurtką z finałowych scen filmu). Doczekamy się także kolejnych jednostek i systemu wyboru ery, w jakiej chcemy zagrać (nareszcie!).

Niemniej ważna jest także zapowiedź zawartości z finałowego epizodu sagi, czyli The Rise of Skywalker, która na ekrany naszych monitorów zawita w grudniu. Twórcy nie chcą na razie zdradzać, co się w niej znajdzie, ale wiadomo, że tworzą nową mapę i jednostki (prawdopodobnie dodane zostanie miejsce finałowej bitwy i Sith Trooperzy).

Jeśli chcecie poznać szczegółowe informacje na każdy z podanych tematów, to zajrzyjcie do oficjalnej transmisji tutaj.


Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.