Gry

Mamy wymagania sprzętowe „Jedi: Fallen Order” – są zaskakujące, ale niezbyt pozytywnie

Jedi-Fallen-Order-Concept

[AKTUALIZACJA 09.10.2019] W anglojęzycznej wersji Origin widnieje zaktualizowana ilość rekomendowanej pamięci RAM, która wynosi teraz 16 GB. Wygląda na to, że ktoś zwyczajnie popełnił błąd, gdy pisał wymagania sprzętowe. Wciąż czekamy, aż treść zostanie zaktualizowana w polskiej wersji opisu gry.


Electronic Arts opublikowało dziś wymagania sprzętowe dla mającej w listopadzie premierę gry Star Wars Jedi: Fallen Order. Choć zarówno wymogi minimalne, jak i rekomendowane zdają się mieć w większości sens z perspektywy dzisiejszych standardów panujących na rynku pecetowym, to nieco martwi ilość pamięci RAM, jaka zdaniem twórców będzie potrzebna, by komfortowo zagrać w grę na najwyższych ustawieniach graficznych.

Oto, jak prezentują się wymagania:

KONFIGURACJA MINIMALNA:

  • System operacyjny: Windows 7/8.1/10 (64-bitowy)
  • Procesor (AMD): FX-6100 lub równorzędny
  • Procesor (Intel): i3-3220 lub równorzędny
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Karta graficzna (AMD): Radeon HD 7750 lub równorzędny
  • Karta graficzna (NVIDIA): GeForce GTX 650 lub równorzędny
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • Miejsce na dysku: 55 GB

KONFIGURACJA ZALECANA

  • System operacyjny: Windows 7/8.1/10 (64-bitowy)
  • Procesor (AMD): Ryzen 7 1700 lub równorzędny
  • Procesor (Intel): i7-6700K lub równorzędny
  • Pamięć RAM: 32 GB
  • Karta graficzna (AMD): RX Vega 56 lub równorzędny
  • Karta graficzna (NVIDIA): GTX 1070 lub równorzędny
  • DirectX: karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna
  • Miejsce na dysku: 55 GB

Tak, wzrok Was nie myli, rekomendowana ilość pamięci RAM dla Upadłego zakonu to 32 GB! Choć nie negujemy tego, że gra od studia Respawn Entertainment może posiadać rozwiązania technologiczne, które faktycznie będą wymagały sporego zasobu pamięci, by móc bez przeszkód generować nam wodotryski graficzne, to ciężko nie przetrzeć oczu z niedowierzania. Jest to tym bardziej dziwne, że tytuł powstaje na silniku Unreal Engine 4, który słynie między innymi ze swojej świetnej optymalizacji.

Jak wskazują redaktorzy serwisu PC Gamer, dotąd żadne, nawet najbardziej wymagające tytuły nie żądały od nas takich ilości pamięci. Pozostaje więc czekać do listopada, by przekonać się, jak naprawdę Upadły zakon będzie się sprawdzał na komputerach osobistych.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.