Kilka dni temu informowaliśmy Was o nowych szczegółach dotyczących nadciągającej wielkimi krokami gry LEGO Star Wars – The Skywalker Saga. Jak się okazuje, to nie wszystkie wieści, a deweloperzy podzielili się garścią kolejnych szczegółów na temat swojej produkcji.
Projektant lokacji, Dawn McDiarmid, stwierdził, że gra umożliwi przeżywanie Gwiezdnych wojen w taki sposób, w jaki chcą tego gracze – fabuły kolejnych epizodów będzie można przechodzić w dowolnej kolejności. Poza wspomnianymi wcześniej lokacjami na powierzchni, sporo czasu możemy spędzić także w przestrzeni kosmicznej. Jak mówi McDiarmid:
„Każda planeta ma swoją lokalną przestrzeń kosmiczną, w której toczą się przeróżne wydarzenia, jak choćby misje, które zabiorą nas poza powierzchnię planety. Ale te otwarte przestrzenie dały nam także możliwość zgłębienia bitew kosmicznych, które są jednymi z najbardziej pamiętnych scen w Gwiezdnych wojnach. Na przykład latając dookoła Tatooine, możesz trafić na pewien obszar, w którym toczy się potyczka między siłami Rebelii i Imperium, a ty możesz wybrać, której stronie pomóc. Naszą sztandarową nowością, którą można napotkać w losowych momentach, są okręty flagowe. Kiedy gracz zostanie przechwycony przez niego, może nadal walczyć, by go zdezaktywować, a następnie stanąć na pokładzie!”
Wygląda więc na to, że twórcy mają w rękawach jeszcze sporo niespodzianek, które sprawią, że najnowszy tytuł studia TT Games będzie nie tylko odróżniał się od The Complete Saga, ale i stanowił jedno z najbardziej kompletnych doświadczeń w gwiezdnowojennej rozrywce, oferując graczom ogromną swobodę i wiele możliwości.
LEGO Star Wars – Saga Skywalkerów ukaże się wiosną tego roku na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, a także Nintendo Switch.
Jeden komentarz