Gry

„Star Wars: Squadrons” – udostępniono update 3.0 z nową mapą, elementami kosmetycznymi i poprawkami

Twórcy Star Wars: Squadrons udostępnili dziś aktualizację do swojej gry oznaczoną numerem 3.0. Update wprowadza sporo dodatkowej zawartości, w tym mapę do trybu multiplayer, kosmetykę dla pilotów oraz myśliwców, a także garść ważnych poprawek rozgrywki. Szczegóły poznacie poniżej.

Poniższy opis pochodzi z oficjalnego bloga EA. Więcej dowiecie się odwiedzając blog wydawcy.

Ogólne

  • Dodano Przystań Fostar jako mapę do Potyczek i Bitew flot (Solo/Kooperacja przeciwko SI i PvP)
  • Dodano ulepszenia na konsolach nowej generacji
  • Gra obsługuje teraz do 120 FPS i do 4K na Xbox Series X|S
  • Dodano opcję dla graczy na Xbox Series X|S – wybór między priorytetem ulepszonej grafiki a ulepszonej wydajności
  • Poprawiliśmy jakość grafiki i oświetlenia na PS5
  • Dodano obsługę zmiennych wartości klatek dla telewizorów i monitorów, które na to pozwalają.
  • Usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry podczas zmieniania wyposażenia
  • Ulepszona obsługa matchmakingu między graczami o bardzo rozbieżnych czasach ładowania
  • Gracze, którzy nie zakończyli ładowania w momencie rozpoczęcia gry będą mieli dodatkowe okienko czasowe na dołączenie do gry w toku – czas nie skończy im się od razu
  • Poprawiono jasność źródeł światła na PC, aby nie były już zbyt jasne w niektórych przypadkach
  • Naprawiono błąd, przez który kolor nieba na Esseles wydawał się zmieniać przy wchodzeniu/wychodzeniu ze stacji
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że funkcja ułatwienia dostępu przez odczytywanie menu nie uruchamiała się po wejściu do lobby
  • Naprawiono błąd, przez który gracze na Steam nie mogli się zalogować, jeśli ich nazwa ekranowa zawierała pewne znaki Unicode lub emoji.
  • Różne ulepszenia stabilności i drobne poprawki błędów.

Sterowanie

  • Obsługa zestawów HOTAS dopuszcza teraz urządzenia z maksymalnie 128 przyciskami (zwiększono z 40 przycisków na urządzenie).
  • Naprawiono błąd na konsoli Xbox One, w którym sterowanie zestawu HOTAS było wyłączane, kiedy kontroler przechodził w stan uśpienia
  • Urządzenia HOTAS, które nie mają osi X i Y, takie jak przepustnica Virpil, są teraz prawidłowo rozpoznawane przez grę.
  • Naprawiono błąd na PC, który sprawiał, że kontroler mógł przestać odpowiadać, jeśli nie był ustawiony jako kontroler główny w przypadku podłączenia także innych urządzeń wejściowych.

Personalizacja kosmetyczna

  • Dodano dwa nowe malowania myśliwców: „Eskadrę Tajfun” dla Nowej Republiki i „Międzygwiezdny” dla Imperium – to drugie inspirowane klasycznymi zabawkami firmy Kenner Products
  • Dodano malowanie myśliwca TIE „Wandal” oparte na ikonicznym „rękodziele” Sabine Wren
  • Dodano wygląd X-winga „Potężny sojusznik” oparty na X-wingu Luke’a Skywalkera utopionym w bagnie na Dagobah
  • Dodano głowę pilota-Zeltrona (imperialną)
  • Dodano głowę pilota-Pantoranina (imperialną)
  • Dodano zestaw wyprawowy (kurtkę, spodnie, rękawice) dla Nowej Republiki
  • Dodano zestaw Paladyna (kombinezon latania, rękawice, kask) dla Imperium
  • Dodano zestaw Nawigatora (kombinezon lotniczy, rękawice, hełm) dla Imperium
  • Rękawice grabieżcy nie będą już powodować zniknięcia rąk gracza.
Przeczytaj więcej w dziale GRY

Potyczka

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że myśliwce gwiezdne nie pojawiały się na ekranie przejściowym końca rundy.

Bitwy flot

  • Zmniejszono zysk morale za zestrzelenia wrogów SI podczas obrony z 4 do 3
  • Zyski i straty morale nie są już skalowane zależnie od liczby zawodników w drużynie
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że muzyka z gry trwała także na ekranach końca rundy po jej zakończeniu
  • Korwety i Raidery pojawiają się teraz po losowych stronach pola bitwy zamiast według ustalonego schematu
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Nebulon-B mógł wyświetlać niepoprawną wartość siły pola w swoim interfejsie celu.

Społecznościowe

  • Zmieniono na bardziej przejrzyste komunikaty w sytuacji próby dołączenia do pełnej drużyny dla graczy na Xbox
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że menu społecznościowe przestawało działać poprawnie po opuszczeniu meczu PvP jako obserwator
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wyciszanie wielu graczy jednocześnie mogło nieprawidłowo wyciszyć także innych zawodników.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że dźwięki laserów nie odtwarzały się podczas obserwowania gry w trybie pierwszoosobowym
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że interfejs i elementy menu mogły się nakładać na siebie.

Myśliwce gwiezdne i komponenty

  • Dodano cztery nowe komponenty:
    • Wtrysk dopalacza został dodany dla X-winga, Y-winga, myśliwca TIE i bombowca TIE.
    • Prototypowe torpedy przebijające zostały dodane dla X-winga, Y-winga, myśliwca TIE i bombowca TIE.
    • Rakiety jonowe zostały dodane dla X-winga, A-winga, myśliwca TIE i TIE Interceptora
    • Przeciwsprzętowe wieżyczki rakietowe zostały dodane dla U-winga i TIE Reapera
  • Wprowadzono 60% redukcji zwrotności (szybkości skrętu) przy strzelaniu z działa obrotowego i samocelującego działa obrotowego
    • Nie ma to zastosowania podczas ładowania przed strzałem
  • Użycie komponentu „Pole szturmowe” zmniejsza teraz zwrotność, aby lepiej zrównoważyć jego użycie jako przede wszystkim narzędzia do szturmu na okręty flagowe lub do pojedynków z innymi myśliwcami, a nie jako uniwersalny komponent
  • Usunięto błąd, w wyniku którego licznik bomby protonowej mógł wyświetlać się nieprawidłowo po użyciu
  • Myśliwce używające komponentu „Pole przeciążeniowe” będą teraz zaczynać z w pełni przeciążonym polem
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w hangarze mogły się pojawić jednostki niewłaściwej strony konfliktu
  • Zwiększono głośność użytego przez gracza promienia ściągającego
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez kierowane działo salwowe do 28% (z 35%), zgodnie z wariantem niekierowanym
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że malowanie „Szpica” dla A-winga mogło mieć niezamierzone oznaczenie Nowej Republiki widoczne z wnętrza kokpitu
  • Usunięto nieprawidłowo przypisany symbol automatycznego celowania z ikony kompozytowego promienia
  • Poszczególne typy torped mają teraz odrębne nazwy, kiedy zostają obrane za cel (protonowa, jonowa, przebijająca)
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niestabilny silnik nie zadawał obrażeń pobliskim celom.

2 komentarze

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.